Τα σχόλια στις αναρτήσεις δίνουν κουράγιο στους δασκάλους και στους μαθητές να συνεχίζουν το δημιουργικό τους έργο. Γράψτε και τη δική σας γνώμη πατώντας στο σύνδεσμο των σχολίων, στο τέλος κάθε άρθρου.

Σελίδες

11/1/10

Πώς πέρασα τα Χριστούγεννα


  Οι φετινές χριστουγεννιάτικες διακοπές ήταν ίσως οι ομορφότερες που έχω ζήσει. Ήταν διαφορετικές από τις προηγούμενες και γεμάτες εκπλήξεις.
  Το βράδυ της τελευταίας σχολικής ημέρας ήταν να ταξιδέψουμε όλη η οικογένεια στην Αθήνα για να
πάμε στη βάφτιση της ξαδέρφης μου!Όμως για κακή μας τύχη αρρώστησε η αδερφή μου την τελευταία στιγμή και η μαμά μου αναγκάστηκε να μείνει στην Κρήτη για να την προσέχει.Έτσι,ταξιδέψαμε μόνο εγώ,ο αδερφός μου κι ο μπαμπάς μου.
  Το ταξίδι ήταν καταπληκτικό,γιατί η θάλασσα ήταν "λάδι".Το πρωί της επόμενης μέρας μπήκαμε στο αυτοκίνητο του μπαμπά μου και πήγαμε στο σπίτι της θείας μου.Εκείνη μας δέχτηκε με χαρά.Αργότερα ο μπαμπάς πρότεινε να πάμε μια βόλτα στο απέναντι πάρκο και όλοι συμφωνήσαμε.Στο πάρκο είδαμε πολλά παιδιά να λένε τα κάλαντα.Καθίσαμε λίγο και μετά γυρίσαμε στο σπίτι το βράδυ.Εγώ δεν είπα τα κάλαντα γιατί δεν φέραμε τριγωνάκια.
  Την άλλη μέρα που ήταν Χριστούγεννα ήρθε ο παππούς μου,η γιαγιά μου,ο θείος μου,η θεία μου και τα δύο μικρά ξαδέρφια μου απ'το χωριό της μαμάς μου.Το μεσημέρι ήρθε και η αδερφή της μαμάς μου,ο θείος μου και η ξαδερφούλα μου που θα βαφτιζόταν.Στη συνέχεια καθίσαμε όλοι μαζί στο χριστουγεννιάτικο τραπέζι ως το βράδυ.
  Την επόμενη μέρα όλοι στρώθηκαν στη δουλειά.Ο μπαμπάς κι ο θείος μου πήγαν να βοηθήσουν για τα τραπέζια της βάφτισης και οι θείες μου βοήθησαν στα φαγητά.Περίμενα πώς και πώς τη μέρα της βάφτισης και όταν ήρθε κάθισα στο σπίτι για να είμαι καθαρός.Το απόγευμα πήγαμε στην εκκλησία.Την ώρα της βάφτισης εγώ,οαδερφός μου και η ξαδέρφη μου κρατούσαμε τρία κεράκια.Μόλις τέλειωσε πήγαμε στο κέντρο.Εκεί φάγαμε,χορέψαμε,παίξαμε και γυρίσαμε πολύ αργά.
  Το μεσημέρι της επόμενης μέρας πήγαμε με ένα θείο μου και δύο ξαδέρφια μου σε ένα εστιατόριο και φάγαμε.Όταν γυρίσαμε στο σπίτι,ο μπαμπάς μάζεψε τα πράγματά μας και το βράδυ πήγαμε στο πλοίο και γυρίσαμε στην Κρήτη.
  Το πρωί φτάσαμε στο σπίτι,όμως ο μπαμπάς έπρεπε να πάει στη δουλειά κι έτσι έφυγε.Σε λίγο πήγε κι η μαμά στη δουλειά.Για λίγες μέρες γινόταν αυτό και την πρωτοχρονιά το πρωί βρήκαμε τα δώρα του Α'ι' Βασίλη και φάγαμε τη βασιλόπιτα.Το φλουρί το έτυχε η αδερφή μου.Επίσης την ημέρα των Θεοφανείων,τον αγιασμό των υδάτων,τον είδα από την τηλεόραση.
  Πέρασα πολύ ωραία στις διακοπές και εύχομαι και του χρόνου οι διακοπές μου να είναι εξίσου όμορφες.

                                                        
                                                                       Από το μαθητή του Δ1,
                                                                         Κατσαμάνη Ζαχαρία  

12 Σχόλια. Πάτησε εδώ για να γράψεις τη γνώμη σου:

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ !
ΕΙΜΑΙ Η ΘΕΙΑ ΜΑΡΙΝΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ ΚΑΤΣΑΜΑΝΗ ΖΑΧΑΡΙΑ *ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΝΔΡΕΑ ΚΑΤΣΑΜΑΝΗ ΤΗΣ Β'ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ *, ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΔΩΣΩ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΣΑΣ .
ΕΧΩ ΕΡΘΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΣΑΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΟΤΙ ΟΛΕΣ, ΜΑ ΟΛΕΣ, ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΕΣ !
ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΖΑΧΑΡΙΑ , ΚΑΙ ΝΑΙ, ΟΝΤΩΣ ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΕΚΕΙΝΕΣ, ΠΑΡΟΤΙ ΗΜΑΣΤΑΝ ΠΟΛΛΑ ΑΤΟΜΑ ΣΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΙΚΡΟ ΣΠΙΤΙ. Η ΧΑΡΑ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΜΕΓΑΛΗ , ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΟΛΑ ΤΑ ΑΝΗΨΙΑ ΜΟΥ ΚΟΝΤΑ ΜΟΥ ( ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΛΥΚΙΑ ΜΑΣ ΗΛΕΚΤΡΑ), ΚΑΙ ΚΑΝΑΜΕ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ.
ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΘΕΙ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΖΗΣΟΥΜΕ !!! ΣΑΣ ΣΤΕΛΝΩ ΤΙΣ ΓΛΥΚΕΣ ΜΟΥ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ . ΘΑ ΣΑΣ ΞΑΝΑΔΩ ΣΕ ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΓΙΟΡΤΗ ΣΑΣ.
ΖΑΧΑΡΙΑ-ΑΝΔΡΕΑ ... ΣΑΣ ΛΑΤΡΕΥΩ !!!


ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΜΑΡΙΝΑ mar.eleftheriou@yahoo.gr

Ανώνυμος είπε...

Ωραία η εκθεσουλα σας!!!!Ως δασκάλα γυμνασίου θα ήθελα να σας πω πως είναι μια απίθανη έκθεση!!!!!! Παιδιά να ακούτε πάντα τους δάσκαλους σας και να είσαστε καλοι μαθητές(να κάνετε τα μαθήματα σας).Θα ήθελα μια Μερά να επισκεπτών το σχόλιο σας!Πιστευο πως είναι απο τα ωραιότερο σχολείο που υπάρχει!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Έχεις απόλυτο δίκιο όχι μονο είναι φοβερή έκθεση,αλλα'βοηθαει και πόλλα παιδία για να Παρούν ιδέες για καποιο κείμενο τους!Όλοι οι συμμαθητες μου παρακολουθούν το site σας και παίρνουν ιδέες για τις εκθεσης τους!?

Ανώνυμος είπε...

Oi ekthesis sas me boithoyn poly sto sxoleio!!Tis grafo kai perno 10'!:-) .

Ανώνυμος είπε...

καλο

Ανώνυμος είπε...

Με βοήθησε πολύ

Ανώνυμος είπε...

Και εμένα

Black nigga cat είπε...

I don't give a fuck

Black nigga cat είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Black nigga cat είπε...

This shit is craaaaaazy da fuck

alex είπε...

Θα πω για αυτο το σαιτ και θα δειτε εσεις

Ανώνυμος είπε...

δεν βγαζει νοιμα

Δημοσίευση σχολίου

Θα μας ευχαριστούσε αν βλέπαμε ποιος σχολιάζει τα άρθρα μας.
Οι μαθητές του 52ου Δημοτικού Σχολείου

(Αν δεν έχετε κάποιο λογαριασμό επιλέξτε Ανώνυμος. Για να φανεί το όνομά σας θα πρέπει να το γράψετε στο σχόλιο)