Τα σχόλια στις αναρτήσεις δίνουν κουράγιο στους δασκάλους και στους μαθητές να συνεχίζουν το δημιουργικό τους έργο. Γράψτε και τη δική σας γνώμη πατώντας στο σύνδεσμο των σχολίων, στο τέλος κάθε άρθρου.

3/6/10

"δόντια καθαρά πάντοτε γερά"

Στα πλαίσια του μαθήματος της Ευέλικτης ζώνης η τάξη μας ασχολήθηκε με ένα πρόγραμμα Αγωγής υγείας με θέμα "Τα δόντια μου". Αφορμή για την επιλογή του συγκεκριμένου θέματος αποτέλεσε το
γεγονός ότι οι μαθητές βρίσκονται στο στάδιο αλλαγής των δοντιών τους καθώς και το ενδιαφέρον τους να μάθουν περισσότερα για την στοματική υγεία και υγιεινή .
ΣΤΟΧΟΙ:
  • Να γνωρίσουν οι μαθητές τι υπάρχει μέσα στο στόμα μας, τη χρήση και τη λειτουργίατου στόματος μας, τους τύπους δοντιών αλλά και τις παθήσεις τους ।
  • Να γνωρίσουν τους κανόνες στοματικής υγιεινής καθώς και τα προϊόντα που υπάρχουν και στοχεύουν σ'αυτή।
  • Να γνωρίσουν τις υγιεινές τροφές αλλά και αυτές που βλάπτουν τα δόντια।
  • Να αποκτήσουν σωστές διατροφικές συνήθειες।
  • Να κατανοήσουν την ανάγκη της προληπτικής επίσκεψης στον οδοντίατρο- ορθοδοντικό।
  • Να διαβάσουν όσο το δυνατόν περισσότερα βιβλία σχετικά με το θέμα , να παίξουν , να εκφραστούν ελεύθερα και να διασκεδάσουν।
  • Να εμπλουτίσουν το λεξιλόγιό τους।
  • ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ:
  • Διαβάσαμε πολλά παραμύθια σχετικά με το θέμα μας : "Η Δόνα Τερηδόνα και το μυστικό της γαμήλιας τούρτας", "Δεν φοβάμαι τον οδοντογιατρό ","Σοκολάκης και Ζαχαρούλα Τρυποδόντη","Το πεισματάρικο δοντάκι της Ρίτας", "Ο κροκόδειλος που πήγε στον οδοντογιατρό " ,"Ιππόλυτος ο Ιπποπόταμος"," Η ιστορία του δοντιού Πίκι Πίκι","Δεν φοβάμαι τον οδοντογιατρό "।
  • Δραματοποιήσαμε το παραμύθι "Σοκολάκης και Ζαχαρούλα Τρυποδόντη"।
  • Χωριστήκαμε σε ομάδες και αναζητήσαμε πληροφορίες σε περιοδικά , έντυπα, διαδίκτυο।
  • Αναζητήσαμε και καταγράψαμε παροιμίες , αινίγματα, οδοντοποιήματα και οδοντοϊστορίες σχετικά με το θέμα μας ।
  • Έπειτα από αίτημα μας , το σχολείο μας επισκέφθηκε οδοντιατρικό κλιμάκιο της νομαρχίας .'Εχοντας τον κατάλληλο εξοπλισμό έκανε στοματικό έλεγχο και φθορίωση στα δοντάκια μας।
  • Επίσης μας επισκέφθηκε ορθοδοντικός-οδοντίατρος,μας μίλησε για τη μορφολογία ,τις ασθένειες των δοντιών,το σωστό τρόπο βουρτσίσματος ,και το ρόλο του οδοντίατρου।
  • Φτιάξαμε τις δικές μας στολές
  • ।Ντυθήκαμε "Καθαρά δόντια" και διασκεδάσαμε τρώγοντας υγιεινές τροφές ।
  • Αξιολόγηση:
Θέλοντας να κάνουμε ένα σύντομο απολογισμό θεωρούμε ότι ότι τα παιδιά μέσα από το παιχν ίδι έμαθαν διασκέδασαν,δημιούργησαν και απέκτησαν αρκετές γνώσεις πάνω στο θέμα της στοματικής υγιεινής και υγείας।
  • ΕΛΑΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΜΑΘΑΜΕ ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΔΟΝΤΙΩΝ!!!! Μας επισκέφθηκε μια ορθοδοντικός η κυρία Χρυσούλα Χναράκη . Μας μίλησε για τα δόντια και μας έδειξε το σώστό τρόπο για να πλένουμε τα δόντια μας.
Εμείς εφαρμόσαμε όσα μας είπε....
Με τη μαγική καραμελίτσα που μας έβαλε στο στόμα κατάλαβε ποιος πονηρούλης δεν έπλυνε καλά τα δοντάκια του।
Περάσαμε πολύ ωραία και μάθαμε πολλά πράγματα...
ΖΗΤΩ!!!!!!!!!!!!!
Οδοντιατρικό κλιμάκιο της Νομαρχίας μας επισκέφθηκε για να κάνουμε.......
στοματικό έλεγχο και φθορίωση!!!!!
"ΔΟΝΤΙΑ ΚΑΘΑΡΑ ΠΑΝΤΟΤΕ ΓΕΡΑ" Αυτό ήταν το σύνθημά μας όταν αποφασίσαμε να ντυθούμε "ΚΑΘΑΡΑ ΔΟΝΤΙΑ " και να διασκεδάσουμε.... Δείτε μας!!!!
Φάγαμε υγιεινά και διασκεδάσαμε!!!
Πως σας φαίνονται οι στολές μας;;

0 Σχόλια. Πάτησε εδώ για να γράψεις τη γνώμη σου:

Δημοσίευση σχολίου

Θα μας ευχαριστούσε αν βλέπαμε ποιος σχολιάζει τα άρθρα μας.
Οι μαθητές του 52ου Δημοτικού Σχολείου

(Αν δεν έχετε κάποιο λογαριασμό επιλέξτε Ανώνυμος. Για να φανεί το όνομά σας θα πρέπει να το γράψετε στο σχόλιο)