Τα σχόλια στις αναρτήσεις δίνουν κουράγιο στους δασκάλους και στους μαθητές να συνεχίζουν το δημιουργικό τους έργο. Γράψτε και τη δική σας γνώμη πατώντας στο σύνδεσμο των σχολίων, στο τέλος κάθε άρθρου.

Σελίδες

26/5/10

15 Μαϊου: Παγκόσμια Ημέρα Οικογένειας

     Ξέρω πολλά παντρεμένα ζευγάρια που έχουν χωρίσει και έχουν παιδιά. Αυτό για εμένα δεν είναι
πρόβλημα γιατί για να χωρίσει ένα ζευγάρι, που κάποτε είχε αγαπηθεί, σημαίνει πως κάτι τρέχει ανάμεσα τους. Θέλω να πω σε κάποια παιδιά που οι γονείς τους έχουν χωρίσει να μην στενοχωριούνται.
     Υπάρχουν και άλλες περιπτώσεις που οι γονείς είναι μαζί αλλά μερικές μαμάδες δεν θέλουν τα παιδιά τους ή και τα ζηλεύουν ακόμα. Γιατί οι μάνες είναι δυο λογιών, διαφέρουνε στον πόνο, άλλες πονούνε μια ζωή και άλλες στην γέννα μόνο. Το να χωρίσουν οι γονείς και αργότερα να ξαναφτιάξουν τη ζωή τους με κάποιο άλλο πρόσωπο δεν σημαίνει για τα παιδιά ότι άλλαξαν γονείς. Οι γονείς τους τα αγαπάνε όπως και πριν. Το πιο σημαντικό σε μια οικογένεια είναι να είναι όλοι καλά μεταξύ τους, να συζητάνε και να βοηθάνε ο ένας τον άλλο.
Παρασύρη Κωνσταντίνα Στ2

     Το όνομα μου είναι Ειρήνη και είμαι μαθήτρια της έκτης δημοτικού. Στο σπίτι μας μένουμε οι γονείς μου και εγώ. Έχω άλλα τρία αδέρφια, δύο κορίτσια και ένα αγόρι, τα οποία έχουν τις δικές τους οικογένειες. Οι αδερφές μου είναι παντρεμένες και η μία έχει ένα παιδί, ενώ ο αδερφός μου μένει στην Ολλανδία. Εγώ με τις αδερφές μου έχουμε καλή σχέση. Μερικές φορές μαλώνουμε, άλλες περνάμε πολύ ωραία και είμαστε αγαπημένες. Με τον αδερφό μου δεν έχουμε ιδιαίτερες σχέσεις γιατί δεν βλεπόμαστε συχνά αλλά όταν βρισκόμαστε περνάμε υπέροχες στιγμές μαζί. Με τους γονείς μου είμαστε σπάνια αγαπημένοι. Αυτό συμβαίνει διότι μένουμε στο ίδιο σπίτι και κάθε μέρα βρίσκουμε ένα λόγο, χωρίς να το θέλουμε βέβαια για να μαλώσουμε. Με την μητέρα μου είμαστε πιο κοντά επειδή καταλαβαίνει πιο καλά τα προβλήματα μου και μου δίνει πάντα λύσεις εφόσον ήταν και αυτή κάποτε στην ηλικία μου. Ελπίζω κάθε οικογένεια να είναι σαν τη δική μου και ακόμα πιο αγαπημένη γιατί το πιο σημαντικό σε μια οικογένεια είναι να είναι όλοι καλά μεταξύ τους, να συζητάνε και να βοηθάνε ο ένας τον άλλο.
Ανυφαντάκη Ειρήνη Στ2

3 Σχόλια. Πάτησε εδώ για να γράψεις τη γνώμη σου:

Ανώνυμος είπε...

Κωσταντίνα , έχεις δίκιο . Οι γονείς μου έχουν χωρίσει και στεναχωριέμαι πολύ άπο τότε . Η αλήθεια είναι πως έχω χάσει το κέφι μου για πάρα πολλά πράγματα μιας και είναι η χειρότερη περίοδος της ζωής μου . Αν και είμαι ακόμα 12 χρονών νιώθω νευριασμένη με τα περισσότερα πράγματα γύρω επειδή μου λείπει ο πατέρας μου . Χώρισαν χωρίς να έχουν μαλώσει ούτε μία φορά μέσα στο σπίτι και μου ήρθε πάρα πολύ ξαφνικό . Παρόλο που έγραψες μια έκθεση . Πραγματικά έχεις δίκιο .

Ανώνυμος είπε...

ανωνυμοσ δκσιδοε[ςπ]ςδος-ιφξσ[ιθ8φησ'θφ889ηοςφ8εφ
σας ευχαριστωω και αν δεν καταλαβατε κατι ΣΚΑΣΙΛΑΑΑ ΜΟΥΥΥ

Μοναχική κόρη είπε...

Ουάου Κωνστατίνα, πραγματικά με έκανες να κλάψω. Επειδή ποτέ δεν γνώρισα τον πατέρα μου νιώθω λίγη μοναξιά από τότε, σαν κάτι να λείπει. Αλλά εσύ μου έδωσες ξανά κουράγιο και ευτυχία. Γι' αυτό σε ευχαριστώ!!!!

Δημοσίευση σχολίου

Θα μας ευχαριστούσε αν βλέπαμε ποιος σχολιάζει τα άρθρα μας.
Οι μαθητές του 52ου Δημοτικού Σχολείου

(Αν δεν έχετε κάποιο λογαριασμό επιλέξτε Ανώνυμος. Για να φανεί το όνομά σας θα πρέπει να το γράψετε στο σχόλιο)